تایید ضمنی خداحافظی مسی ازسوی پدربزرگش

 

روز گذشته خبری در روزنامه اوله منتشر شد مبنی بر اینکه لیونل مسی قصد دارد بصورت موقت از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، هرچند که این خبر از سوی منابع نزدیک به مسی تکذیب شده است اما پدر بزرگ مسی "آنتونیو کوچیتینی"، در مصاحبه با رادیو کاسیلدا، بر آتش شایعات دامن زد :" یک چیزی هست. لئو در تیم ملی خوشحال نیست و این اخبار بیهوده منتشر نشده اند. او در بارسلونا بهترین بازی ها را انجام می دهد و افتخارات زیادی کسب کرده است. در بارسلونا او بهترین بازیکن دنیاست اما در تیم آرژانتین اوضاع برای او خوب پیش نمی رود. او در سه بازی آخر آرژانتین در کوپا آمریکا، بد و کند بای می کرد.فکر می کنم به او در تیم ملی پاس نمی دهند و خیلی روی او حساب نمی کنند." 

پدربزرگ مسی همچنین به انتقاد از ترکیب اصلی آرژانتین در بازی فینال پرداخت:" برخی بازیکنانی در ترکیب قرار گرفته بودند که باید روی نیمکت می نشستند. از نظر من، ته وز باید از ابتدا بازی می کرد. در مجموع فرصت های گل زیادی در بازی فینال خلق نشد. نیمه اول خوب بودیم اما در ادامه افت کردیم."

لازم به ذکر است که پس از شکست آرژانتین برابر شیلی در فینال کوپا آامریکا، بخشی از رسانه های آرژانتین از جمله نشریه اوله، به شدت از عملکرد مسی انتقاد کرده و از مربی تیم آرژانتین درخواست کردند تا کاپیتانی را از مسی گرفته و به بازیکن دیگری بدهد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 تير 1394 | 8:34 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.