آهااااااااااااااااایییییی اونایی که میرن ورزشگاه:::::::

لطفا از سید مهدی حمایت کنین!!!!!!

 



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 | 3:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

 داوردر این دیدار جنجالی ظاهر شد و تصمیماتی بحث‌برانگیز گرفت.

سایت گل – بارسلونا در بازگشتی دراماتیک توانست سه بر دو سویا را شکست دهد. هر کدام از دو تیم می‌توانست در دقایق پایانی برنده بازی شود و این بارسا بود که البته به شکلی جنجالی برد را از آن خود کرد.

سویا به این ترتیب در این فصل هنوز بردی کسب نکرده است.

مردان اونای امری شروع دشواری داشتند و بارسا موقعیت‌های خوبی را در دقایق ابتدایی از دست داد. لیونل مسی در نیمه اول خوب نبود ولی نیمار عالی بود و بارها خطرساز شد. سرانجام در دقیقه 36 بود که دروازه سویا باز شد. سرخیو بوسکتس سانتری انجام داد که با ضربه سر دنی آلوز در تیر دورتر به گل تبدیل شد.

در نیمه اول امبیا، بازیکن کامرونی سویا بسیار خوش‌اقبال بود که اخراج نشد. او در یک صحنه نیمار را با دو دست پرتاب کرد ولی داور ترجیح داد کارت زرد دوم را به او ندهد.

سویا در نیمه دوم در دقیقه 64 توپ را به تور دروازه ویکتور والدس رساند. کالا روی یک کرنر با ضربه سری زیبا توپ را به درون دروازه فرستاد اما داور در تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه اعلام کرد که او جرارد پیکه را هل داده است و گل صحیح نیست.

سویا به حملاتش ادامه داد و بارسا هم در حملاتش خطرناک بود، هرچند که موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌داد. اما لیونل مسی در دقیقه 80 سرانجام نبوغ خود را نشان داد و گل زد. نیمار با پاسی عالی توپ را از سمت چپ به مسی رساند و او با ضربه‌ای دقیق توپ را به بالای دروازه حریف کوبید.

سویا دست‌بردار نبود و در دقیقه 80 به گل رسید. ویتولو با حرکتی عالی بازیکنان بارسا را جا گذاشت و توپ را به ایوان راکیتیچ سپرد و این بازیکن که بسیار پرتلاش ظاهر شده بود با ضربه‌ای دقیق دروازه والدس را باز کرد.

کوکه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. کرنر راکیتیچ به این مدافع رسید و او سرضرب و با بغل پایی تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 92 بود که مارکو مارین با شوتی کات‌دار و تماشایی نزدیک بود درام را به اوج برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در آن سو اما اتفاق دیگری می‌افتاد. لیونل مسی در دقیقه 94 یک‌تنه فرار کرد و ضربه‌ای زد که بتو ناقص برگرداند و الکسیس سانچس در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد. به نظر می‌رسید مسی در جریان این گل روی مدافع حریف خطا کرده باشد و همین باعث شد بازیکنان نیمکت‌نشین سویا با حرکات خاصی به داور اعتراض کنند. بازی به این ترتیب با جنجال به پایان رسید.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 | 8:49 AM | نویسنده : کیانا |

 

شعــر پائینــی با خــط نستعــلیق نوشتهــ شــده


وتــو یهـ قــاب تـو اتـاق سیــد مهــدی نصــب شــده

بــرای تنهـــا خواهـــرم



آنقدر فریــاد میزنـــم تا گـوش دنیــا کــر بشهــــــــ....

 


آنقدر میگم تا شاید چشم خدا هم تر بشهـــــــــ...


آنقـدر میگـم تا صـدام برسهــــــــ بهـ کـل زمیــن...


دعــا کنیــم دعــا کنیــم مونـــا بیــاد....

وگفتهــــ و ناگهــ هــای سولمــاز همســر سیـــد مهـــدی:

مهــدی خیـــــــــلی به مونـا وابستهـ بوده و وقتـی کهـ فـوت کرده خیلـی

ضربهـ خورده.


وتو خونمـون هـم یکـی ازاتـاق هـامـون رو اختصــاص دادیـم به وسایـل مونـا!

بعداز سولمـازپرسیـدن که اذیـت نمیشی بااون وسایل؟

 ی سـری کهـ علی منصـوریان وزنـش اومـدن خونمـون وقتـی اتـاق مونـارو


دیـدن خیـلی حال خانومـش بـدشـد.ولی واسهـ مـن و مهــدی بـودن ایـن


وسایـل لــذت بخشهـ و جزئــی از زندگــی ماشـده واینجــوری حضـورمونـا رو


کنارمـون حـس میکنیـم

و ایـن بــود 12میـن سـال در گذشـت مــونای عزیـــــــز


فاتحهـــ برا آبجیـــ مونا فراموش نشهــ

منبع:ღ هواداران عقاب آسيا*مهدي رحمتي



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | 7:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

سید مهدی رحمتی پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی خلق کردند اما واقعیت این است که به خاطر دل خود و مردم بازی می کنیم چون اصلا تمرکز نداریم.

وی افزود: نمی دانم چگونه بگویم اما کادرفنی ما فقط ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را گرفته است. نمی خواهم با این صحبت ها باخت را توجیه کنم ولی وقتی می بریم و می بازیم هیچ فرقی نمی کند چون هیچ اتفاقی نمی افتد.

رحمتی ادامه داد: سال گذشته قهرمان شدیم و من مصاحبه کردم و گفتم که چرا خبری از مسئولان وزارت ورزش نیست. همین امسال وقتی به سپاهان باختیم گفتم که به وزارت ورزش باختیم و چرا خبری از حامی این تیم نیست. آقایان اگر نمی توانید تیم را به بخش خصوصی واگذار کنید. حالا هم که دولت عوض شده و تا وزیر نیاید چیزی مشخص نمی شود.

دروازه بان استقلال با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش گفت: مگر غیر از این است که ما حساس ترین بازی را روز چهارشنبه در پیش داریم؟ استقلال تیم ملی ایران است ولی بزرگترین لطمه را از وزارت ورزش در ابتدای فصل خوردیم چون اگر پول می دادند تیم ما خوب و به موقع بسته می شد.

رحمتی تاکید کرد: شما ببینید تیم ما به خاطر دیر بسته شدن دچار مشکل شده و بازیکنان ملی مدام مصدوم می شوند چون در ابتدای فصل تکلیفشان مشخص نبود واقعا از این وضعیت خسته شده ایم و اگر نمی توانند تیم را به شهرداری، بانک و یا جایی بدهند که از پس ساپورتش بر بیایند.

 

الهههههههههههههههی من واااااااااااسهههههههههه دااااداااشممممم بممیییییررررررررررم



تاريخ : شنبه 22 شهريور 1392 | 11:51 PM | نویسنده : کیانا |
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 4:59 AM | نویسنده : کیانا |

 CN23 : اوضاع با تیاگو چطور پیش میره؟ احساس پدر بودن ... تجربه های جدید ... زندگیت چه تغییراتی کرده؟

لئو: خب صادقانه بگم...این تجربه ی زیبایی برای من بوده و بهترین اتفاقی که برای من افتاده. تیاگو فوق العادست...درحال بزرگ شدنه. اون شروع کرده به انجام کارهای جدید، اون به تازگی راه میره و حقیقتا همه چیز زیباست؛ اینکه من با دوست دخترم زندگی میکنم و بودن با تیاگو خب باید بگم که درسته، زندگی من برای همیشه تغییر کرده!

CN23 : فکرمیکنم این تجربه باعث شده که تو درباره ی پدر خودت بیشتر فکرکنی؛ اینکه وقتی تو بچه بودی اوضاع برای پدرت چطور بوده؟

لئو: بله بله درسته...وقتی خودت پدر میشی تازه خیلی چیزها درباره ی پدر و مادرت میفهمی. من چیزهایی که پدرم بهم میگفت رو یادمه والان اون توصیه ها رو به گونه ای متفاوت میبینم!

CN23 : پدرت اولین مربی تو بود، درسته؟ فکرمیکنم هنوز هم هست....

لئو: بله...خانواده ی من همیشه با من هستن، چه در لحظه های خوب؛ چه در لحظه های بد!



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 4:53 AM | نویسنده : کیانا |

 لیو مسی در 40 دقیقه اول بازی هت تریک کرد اما الدر پوستیگا در دقایق پایانی نیمه اول دو گل را تلافی کرد

سایت گل – بارسلونا با هت‌تریک لیونل مسی توانست در خانه والنسیا سه بر دو پیروز شود. نبرد دو تیم بسیار جذاب بود و به‌ویژه نیمه اول بازی تماشایی بود.

بارسا تا دقیقه 41 سه گل زد و به نظر می‌رسید با همین برتری به رختکن خواهد رفت اما اندکی از دست دادن تمرکز باعث شد هلدر پوستیگا دو گل عالی بزند و والنسیا را امیدوار سازد.

تاتا مارتینو در این مسابقه به جای بازی دادن به چابی، از آندرس اینیستا، سسک فابرگاس و سرخیو بوسکتس در میانه میدان استفاده کرده بود و پدرو را هم جانشین الکسیس سانچس ساخته بود.

فابرگاس در نیمه اول فوق‌العاده بازی کرد و روی هر سه گل نقش داشت. ابتدا روی پاس فابرگاس بود که نیمار در دقیقه 10 گریخت و توپ را به تور والنسیا رساند، اما داور در تصمیمی دشوار، و البته اشتباه آفساید نیمار را اعلام کرد. اما یک دقیقه بعد همه چیز تکرار شد. این بار روی پاس فابرگاس، مسی توپ را بین دو مدافع والنسیا گرفت، به پیش تاخت و با عبور از دیه‌گو آلوس دروازه خالی حریف را گشود.

مسی در دقیقه 39 گل دوم را هم زد. او با شوتی دیدنی دروازه آلوز را باز کرد. سپس در دقیقه 41 بود که فابرگاس توپ را به نیمار در سمت چپ سپرد و پاس نیمار به مسی با ضربه او به گل سوم بازی تبدیل شد.

والنسیا در دقیقه 45 یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت. سانتر سرخیو کانالس از سمت راست با ضربه قیچی بسیار تماشایی این مهاجم پرتغالی به کنج دروازه بارسلونا رفت. پوستیگا در دقیقه 3+45 گل بعدی را هم زد. او این بار کرنر اور بانگا را با سر به گل تبدیل کرد.

بارسلونا در نیمه دوم محتاط‌‌تر شد. با این حال آنها چند موقعیت عالی داشتند. یک بار پدرو که فرصتی فوق‌العاده را در نیمه اول از دست داده بود در گل‌زنی ناکام ماند، و مسی به تنهایی در چهار فرصت می‌توانست گل‌زنی کند اما آلوز در دروازه والنسیا با عملکردی حیرت‌انگیز ضربات مسی را گرفت. به‌ویژه مهار یکی از شوت‌های مسی که با تمام قدرت آن را از فاصله‌ای نزدیک زد تماشایی بود.

والنسیا در اواخر بازی یک بار با شوت ژوناس توپ را به تیر دروازه بارسا زد. اما بازی گل دیگری نداشت و بارسا پیروز شد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 4:37 AM | نویسنده : کیانا |

 موهاي بلند آندو باعث شد يكي از حاضران بگويد انتخاب او اشتباه است و نبايد بازيكني كه موهايش را بلند مي‌گذارد، انتخاب شود!

سایت گل- انتخاب مرد اخلاق دربي اتفاقات جالبي داشت كه باعث شد خيلي‌ها از اين انتخاب تعجب كنند. ماجرا از اين قرار است كه ظاهرا بعد از پايان دربي مسوولان سازمان ليگ به اين نتيجه رسيدند كه پيام صادقيان بهترين بازيكن زمين بوده. اين در حالي بود كه به جرات مي‌توان گفت هيچ بازيكني بهترين نبود و اين انتخاب از ميان بد و بدتر بود. 
در هر صورت پيام صادقيان به خاطر چند موقعيت نصف و نيمه‌اي كه براي پرسپوليس به وجود آورد عنوان بهترين بازيكن ميدان را از آن خود كرد اما اين انتخاب باعث شد مسوولان سازمان ليگ طبق رسم جديدي كه دارند بازيكن اخلاق را از تيم ديگر انتخاب كنند. به همين دليل به بررسي بازيكنان استقلال پرداختند تا يكي را به عنوان بازيكن اخلاق معرفي كنند.
 بعد از بررسي‌هاي عجولانه‌اي كه صورت گرفت همه به اين نتيجه رسيدند كه مهدي رحمتي بازيكن اخلاق شود. اين انتخاب مي‌خواست اعلام شود كه يكي از اعضاي سازمان ليگ گفت اگر مهدي رحمتي را انتخاب كنيم به خاطر تيم ملي مدعي مي‌شود ممكن است حساسيت كروش را به دنبال داشته باشد. به اين ترتيب نام رحمتي خط خورد و نوبت به فرهاد مجيدي رسيد. انتخاب مجيدي شايد بهتر بود چون مجيدي جزو بازيكناني است كه معمولا آرام و كم حاشيه است و حتي در دربي چند بار از بازيكنان خواست به خاطر مصدوميت بازيكنان پرسپوليس توپ را به بيرون بزنند اما قبل از اينكه كار به اعلام مرد اخلاق برسد، اعتراض‌هاي شماره 7 آبي‌ها به انتخاب دوباره‌اش براي تست دوپينگ همه معادلات را به هم زد و مسوولان سازمان ليگ را بر آن داشت تا انتخاب ديگري انجام دهند.
 در اين ميان يكي از مسوولان سازمان ليگ از آندرانيك تيموريان نام برد كه او هم مي‌تواند اين عنوان را به دست بياورد. خيلي‌ها موافق اين انتخاب بودند اما موهاي بلند آندو باعث شد يكي از حاضران بگويد انتخاب او اشتباه است و نبايد بازيكني كه موهايش را بلند مي‌گذارد، انتخاب شود چون او يكي از اصول اخلاقي را رعايت نكرده به هر حال صحبت اين مسوول باعث شد بقيه سكوت كنند و به دفاع از آندو نپردازند. به اين ترتيب نوبت به نفر چهارم رسيد كه او هم كسي نبود جز جواد نكونام. كاپيتان تيم ملي كه اگرچه خطاي بدي روي محمدرضا خلعتبري انجام داد اما عنوان بازيكن برتر اخلاق را به دست آورد. البته اگر داور خطاي نكونام روي خلعتبري را مي‌ديد و به هافبك آبي‌ها كارت زرد مي‌داد، كار براي انتخاب مرد اخلاق خيلي سخت‌تر مي‌شد چون طبق قانون نانوشته سازمان ليگ، بازيكني كه كارت زرد بگيرد نمي‌تواند اين عنوان را به دست بياورد. به هر حال نكونام خوش‌شانس بود كه هم از داور كارت نگرفت و هم اينكه 3 گزينه قبل از او هر كدام به دلايلي مختلف خط خوردند تا نوبت به او برسد.
 
بیچاره مهدی....آخه این کجاش انصافه.......بخاطر کیروش همه چیزو دارن نابود میکنن.....



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 4:20 AM | نویسنده : کیانا |

 مهدی رحمتی با مصدومیتی کهنه مواجه است و در بسیاری از مسابقات به زور آمپول به میدان می رود.

 


پیش از دیدار با استقلال خوزستان نیز خبر مصدومیت وی منتشر شد و هواداران این تیم را نگران کرد اما وی در این دیدار نیز به میدان رفت و البته عملکرد چندان خوبی هم نداشت.


رحمتی در خصوص وضعیت خود عکسی در فضای مجازی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «حمید بابازاده و امیر مهریزی که خیلی برام زحمت میکشن تا بازی کنم»
الههههههههیییییییی منننننننننننننن بمممممممممییییییییررررررررررمممممممم برررررررررررااااتتتت


تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392 | 2:33 AM | نویسنده : کیانا |

پدر نمونه به سید مهدی میگن

 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 10:15 PM | نویسنده : کیانا |

 فارس: تیم استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با راه آهن از ساعت ۱۹ در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان گوران لاوره باز هم حضور نداشت و تیموریان نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود. هاشم بیک زاده که به دلیل آسیب دیدگی در دیدار فردا غایب است تنها به دویدن دور زمین پرداخت. مجید صالح نیز دیگر غایب تمرین بود که فعلا در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت. وی در خصوص بازی فردا و همچنین اهمیت دیدار مقابل راه آهن بازیکنان را توجیه کرد.

* در حین برگزاری ترین حنیف عمران زاده و سید مهدی رحمتی بارها با یکدیگر شوخی می کردند. در یک صحنه رحمتی نیزه را به سمت عمران زاده پرتاب کرد که این بازیکن از نیزه فرار کرد! رحمتی در چند صحنه دیگر با عمران زاده کشتی گرفت. حرکات این دو بازیکن باعث تعجب حاضرین شده بود.

* حدود ۶۰ نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حضور داشتند. تعدادی از آنها پیراهنی با اندازه ۳ متر به ورزشگاه آورده بودند که شماره ۹ ( آرش برهانی) روی آن حک شده بود.

*پورحیدری، بیانی، دین محمدی و فنونی زاده حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

* دویدن دور زمین، کار با توپ، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین برنامه های تمرینی امروز بود ضمن آنکه در اواخر تمرین بازیکنان تمرین چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند.

تیم استقلال فردا از ساعت ۱۹:۱۰ در استادیوم آزادی میزبان راه آهن خواهد بود.

 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 10:3 PM | نویسنده : کیانا |

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران    تیم استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با راه آهن از ساعت 19 در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.

سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت. وی  ادامه تمرین  را به دستیارانش سپرد و فقط ناظر تمرینات  بود.
 
دویدن دور زمین، کار با توپ، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین برنامه های تمرینی امروز بود.
 
در تمرین امروز آبی پوشان گوران لاوره باز هم حضور نداشت و تیموریان نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب بود.
هاشم بیک زاده به دلیل آسیب دیدگی  تنها به دویدن دور زمین پرداخت. وی مشکل خاصی برای بازی فردا ندارد.
 
 مجید صالح  فعلا در تمرینات شرکت نخواهد کرد.
 
 
قلعه نویی در خصوص بازی فردا و همچنین اهمیت دیدار مقابل راه آهن بازیکنان را توجیه کرد و از آنها خواست به رعایت مسایل تکنیکی  و هماههنگی گروهی اهمیت بدهند .
در حین برگزاری تمرین  برادر قاضی وارد کمپ شد که به خاطر شباهت چهره  و نوع محاسنش (ریش ) ازسوی حنیف عمران زاده و سید مهدی رحمتی  مورد خطاب و شوخی  قرار گرفت .
 
 رحمتی در چند صحنه دیگر با عمران زاده کشتی گرفت. حرکات این دو بازیکن باعث تعجب حاضرین شده بود.
با این حال به بابازاده گفت : حال ندارم تمرین سنگین کنم. وی خستگی پاهایش را علت اصلی اعلام کرد.
 
حدود  100 نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

پورحیدری، بیانی، دین محمدی و فنونی زاده حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

علاوه براین اردوی این تیم که از امروز آغاز شده امشب در هتل المپیک ادامه پیدا می کند تا تیم استقلال فردا از ساعت 19:10 در استادیوم آزادی میزبان راه آهن  باشد .
البته گفته شده است تنها غایب تیم  دیدار فردا  آندو تیموریان خواهد بود که فعلا مصدوم است .
 
دکتر ستوده از پزشکان تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : تیموریان برای بازی با راه آهن نمی رسد. اما برای بازیهای هفته آینده آماده خواهد
 
شد.
پس از پایان تمرین آرش برهانی از دادن مصاحبه خودداری کرد و گفت : ترجیح می دهم با کسی مصاحبه نکنم.
 
 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:54 PM | نویسنده : کیانا |

 سرمربی راه آهن سورینت معتقد بود حنیف عمران‌زاده در موقعیت آفساید پاس گل را به ساموئل داده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 به مصاف راه آهن رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

 

ابراهیم‌زاده که در نیمه نخست بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد با آغاز نیمه دوم به کنار زمین آمد و به هدایت تیمش پرداخت. او پس از عقب افتادن راه آهن دوباره در جای خود نشست.

 

سرمربی راه آهن همچنین به گل دوم استقلال اعتراض بسیاری داشت. ابراهیم‌زاده معتقد بود حنیف‌ عمران‌زاده در موقعیت آفساید پاس گل را به ساموئل داده است.

 

تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از گرفتن پنالتی توسط ترکی برای تیم‌شان توپ را به فرهاد مجیدی دادند اما او مثل همیشه از زدن این ضربه امتناع کرد و نکونام توپ را در درون دروازه جای داد.

 

سید مهدی رحمتی هنگام یکی از ضربات ایستگاهی استقلال تا دایره میانی جلو آمد و نقطه ضعف وحید طالبلو را به پژمان منتظری گفت. امیر قلعه‌نویی بعد از به صدا درآمدن سوت داور به شدت از جانب هواداران تشویق شد.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:48 PM | نویسنده : کیانا |

نیمی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای عدم مصاحبه با رسانه‌های خبری به سرعت ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

فارس: پس از پیروزی سه بر یک استقلال مقابل راه‌آهن نصفی از بازیکنان آبی‌پوش برای فرار از مصاحبه با رسانه‌ها و مطبوعات میکسدزون ورزشگاه آزادی را به سرعت ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، مهدی نظری، آرش برهانی، فرهاد مجیدی و علیرضا نیکبخت واحدی از جمله بازیکنانی بودند که حاضر به مصاحبه نشدند. 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:44 PM | نویسنده : کیانا |

 



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

فولادی‌ها استقلال را صدرنشین می‌دانند

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: من هم مثل دیگر مردم امیدوارم مهدی رحمتی دوباره به تیم ملی بازگردد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بابازاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن سورینت، دعوت دوباره مهدی رحمتی به تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* درباره بازی با راه‌آهن صحبت کنید.

بعد از بازی با بوریرام سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و نسبت به بازی‌های قبل در این بازی بهتر شروع کردیم. البته شاید در دقایقی از بازی کمی کیفیت فنی تیم پایین آمد ‌ولی در بیشتر اوقات بازی در کنترل تیم ما بود و خدا را شکر به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

* به نظر می‌رسد عملکرد خط دفاع بازی به بازی بهتر می‌شود.

عملکرد دفاعی ما در این بازی بهتر بود و در لحظه‌‌ای به دلیل بی‌دقتی در حفظ توپ و یارگیری در زمین خودمان و همین‌طور آفساید‌گیری بی‌مورد گل خوردیم ولی در دیگر دقایق بازی دفاع تیمی ما عملکرد خوبی داشت که این باعث امیدواری است.

* در مورد عملکرد مهدی رحمتی چه نظری دارید؟

فشار بازی‌ها یک مقدار مهدی را دچار آسیب‌دیدگی‌های جزئی کرده است که این روزها شرایط سختی را می‌گذراند ولی با جدیت در تمرینات حاضر می‌شود. خدا را شکر مهدی کم‌کم به شرایط ایده‌آل رسیده است.

* هواداران استقلال با شعارهای خود از کارلوس کی‌روش خواستار بازگشت رحمتی به تیم ملی شدند. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

فکر می‌کنم فضای فوتبال ما خواهان این است که از تمام سرمایه‌های‌مان به نحو احسن استفاده کنیم. ما گلرهای خوبی در ایران داریم که امیدواریم کی‌روش از تمام این سرمایه‌ها به خوبی استفاده کند. من هم مثل بقیه مردم امیدوارم که مهدی دوباره به تیم ملی بازگردد.

* این هفته باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. فشردگی مسابقات در عملکرد فنی تیم تاثیر نمی‌گذارد؟

اینکه یکشنبه بازی کنیم و بازی بعدی‌مان هم باز زودتر از تیم‌های دیگر باشد واقعاً جای سوال دارد. با این حال بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند که شرایط را به خوبی درک کرده‌اند و با تمام مشکلاتی که چه  از لحاظ مالی و چه فشردگی بازی‌ها متحمل می‌شوند توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم.

با وجود اینکه از استقلال یک امتیاز کسر شده ولی باز هم صدرنشین هستیم و حتی خود فولادی‌ها ما را صدرنشین می‌دانند و دوست ندارند اینچنین در صدر جدول باشند. مطمئناً با تمام وجود برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش خواهیم کرد.

* با لغو اردوی تیم ملی بازی‌های لیگ در این مدت ادامه پیدا می‌کند. این یعنی استقلال تعطیلی کاملی برای دیدار با بوریرام نخواهد داشت؟

وقتی اردوی تیم ملی لغو شده از تاریخ هفتم شهریورماه که در خوزستان با استقلال بازی داریم تا بیست‌وهفتم همین ماه که باید در تایلند بازی کنیم 20 روز فاصله در میان است و به نظرم مشکلی نیست اگر در این بین یک یا 2 بازی انجام بگیرد.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:29 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.